Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeJa bym do tego artykułu dopisał jeszcze jedną istotną rzecz - mianowicie oggraniczniki skrętu kierownicy. Są to takie metalowe wypustki w okolicach główki ramy, które ograniczają jej promień skrętu. jeżeli są zniekształcone, mają odpryski lakieru, są zardzewiałe, mają widoczne zgrubienie od strony wewnętrznej, jest to znak, że motocykl najprawdopodobniej przyjął dzwona przodem, które spowodowało brutalne skręcenie kierownicy, co za tym idzie mogą być pokrzywione widelce, uszkodzona główka ramy (łożysko) i w ekstremalnym przypadku też rama...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza